راهنمای خرید ویلا در نوشهر

راهنمای خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در نوشهر | راهنمای خرید ویلا در نوشهر

در این مقاله می‌خواهیم در مورد خرید ویلا در نوشهر مطالبی را بیان کنیم. یکی از بهترین و آرامش بخش‌ترین مناطق در ایران شهرهای شمالی هستند که افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات به این خطه سرسبز سفر می‌کنند. خرید ویلا در شهرهایی شمالی از جمله نوشهر در بین افراد بسیار رایج است. زیرا نوشهر شهری ساحلی و بسیار زیبا با آب و هوای مطبوع است و تداعی‌گر بهشت در بین مردم است. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید با ما همراه شوید. 

آشنایی با نوشهر

یکی از شهرهای شمالی ایران که دارای آب و هوای بسیار مطبوع است نوشهر نام دارد. طبق سرشماری که در سال ۱۳۹۵ از این شهر به عمل آمده است، جمعیت شهر ۴۹۴۰۵ نفر بوده است. خرید ویلا در نوشهر به این دلیل در بین علاقه‌مندان به ویلا در شمال اهمیت دارد که این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان مازندران محسوب می‌شود. قومیت مردم این شهر طبری است و زبانشان طبری و گویششان کجوری است. گویش مردم نوشهر شباهت زیادی به شهرهای نور و چالوس دارد. 

کجور یکی از بخش‌های شهرستان نوشهر است که در گذشته پایتخت سرزمین کهن رویان بوده است و یک بخش تاریخی در نوشهر محسوب می‌شود. نوشهر دارای دو بخش و ۴ دهستان است و از معدود شهرهای شمال کشور است که دارای ۳ دسترسی هوایی، زمینی و دریایی است. به همین دلیل از جمله مهم‌ترین شهرهای غرب مازندارن به حساب می‌آید. 

جالب است بدانید که قدیمی‌ترین نام نوشهر سنگ تجن بوده است. در زمان قاجار این نام به خاچیک یا خاچک تغییر نام پیدا کرد. سپس با فعالیت‌های فردی به نام حبیب الله خان خلعتبری به حبیب آباد شهرت پیدا کرد. سپس به دهنو تغییر نام داد و در زمان پهلوی اول نام نوشهر را به خود گرفت که تا به امروز ادامه دارد. 

موقعیت مکانی نوشهر و راه‌های دسترسی به آن

اگر به فکر خرید ویلا در نوشهر هستید و می‌خواهید با موقعیت مکانی نوشهر آشنا شوید کافی است یک نقشه تهیه کنید. اگر در نقشه به موقعیت جغرافیایی نوشهر نگاهی بیندازید این شهر را در نیمه شمالی و در غرب مازندران می‌بینید. این شهر که درست در خط ساحلی قرار دارد در نزدیکی شهرهایی مانند چالوس، نمک آبرود، نور و رویان قرار دارد.

حجم قابل توجهی از کشتی‌های تجاری در بندر نوشهر پهلو می‌گیرند که یکی از جاذبه‌های این شهر نیز محسوب می‌شود. یکی دیگر از مواردی که در این شهر وجود دارد فرودگاه اختصاصی است که امکان سفر به این شهر را با هواپیما ممکن می‌سازد. با توجه به مطالب بیان شده مشخص است که خرید ویلا در شهر نوشهر تا چه اندازه می‌تواند در آینده شما و خانواده‌تان تاثیر مثبتی بگذارد.

آب و هوای نوشهر چگونه است

خرید ویلا در نوشهر به دلیل آب و هوای بسیار مطبوع آن رونق زیادی دارد. میانگین دمای سالیانه در این شهر ۲۰ درجه سانتی‌گراد است. با داشتن چنین آب و هوایی زندگی در این شهر بسیار دلپذیر است. نوشهر به دلیل قرار گیری در نزدیکی دریا دارای آب و هوای مرطوب است و به دلیل سرسبزی و جنگل‌های موجود سرشار از اکسیژن است. به همین دلیل در این شهر خبری از آلودگی هوا و تنگی نفس نخواهد بود. نوشهر در استان مازندران قرار دارد و مساحتی حدود ۱۷۱۸ کیلومترمربع دارد.

راهنمای خرید ویلا در نوشهر

تا اینجا کمی با نوشهر و شرایط آن آشنا شدید. اگر تمایل دارید که خرید ویلا در شهر نوشهر را تجربه کنید خوب است که با ابتدا با شرایط کلی شهر آشنا شوید. در نوشهر انواع مختلفی از ویلا و باغ ویلا با متراژ‌های مختلف و امکانات مختلف موجود است که بسته به میزان بودجه‌ای که می‌خواهید صرف کنید می‌توانید طیف وسیعی از موارد را انتخاب کنید. 

خرید ویلا در نوشهر

از ویلاهای تریبلکس ۵۰۰ متری استخردار همراه با روف‌ گاردن‌های بسیار زیبا تا ویلاهای فلت و یک طبقه با متراژهای کوچک برای انتخاب در این شهر موجود است. برای اطلاع از قیمت ویلاها می‌توانید از املاک منطقه مورد نظرتان قیمت بگیرید. برای خرید ویلا در نوشهر انتخاب‌های زیادی دارید. ویلاها هم به صورت ویلا باغ و هم به صورت شهرکی موجود هستند و این به شما بستگی دارد که کدام سبک را دوست دارید. 

وقتی از جاده چالوس به سمت مازندران حرکت کنید بعد از عبور از چالوس وارد نوشهر می‌شوید. نوشهر دارای یک خط ساحلی است و یک بندر معروف دارد که افراد زیادی از طریق این بندر به تجارت مشغول هستند. به دلیل موقعیت مکانی و تجاری نوشهر اکثر سرمایه داران ترجیح می‌دهند تا در این شهر سرمایه گذاری کنند و برای خرید ویلا این شهر را انتخاب می‌کنند. 

مزایای خرید ویلا در نوشهر چیست؟

خرید ویلا در نوشهر مزایای زیادی به همراه دارد که در زیر به آن‌ها اشاره کردیم.

  • برخورداری از آب و هوای مطبوع
  • بهره مندی از زیبایی‌های طبیعی مانند دریا و جنگل که در شهرهای بزرگ امکان بهره مندی از این جاذبه‌های طبیعی وجود ندارد.
  • آرامش محیط و کاهش محسوس استرس
  • بهبود تنفس برای افرادی که به دلیل زندگی در شهر دچار آلرژی و مشکلات تنفسی هستند.
  • سرمایه گذاری سودآور
  • زندگی در محیطی امن و لوکس و مناسب برای پرورش کودکان
  • امکان تجارت از طریق دریا و نزدیکی به بندر که برای تاجران بسیار مناسب است.

انواع ویلایی که می‌توانید در نوشهر تهیه کنید| خرید ویلا در نوشهر

اگر برای خرید ویلا قصد دارید به نوشهر بروید انواع مختلفی از ویلا را می‌توانید برای خرید انتخاب کنید. این ویلاها عبارتند از:

  • ویلای ساحلی
  • ویلای جنگلی
  • باغ ویلا
  • ویلای روستایی
  • ویلای شهرکی

شما می‌توانید با توجه به شرایطی که دارید و میزان بودجه‌ای که برای خرید ویلا در نوشهر در نظر گرفته‌اید اقدام به خرید نمایید. اما انتخاب شهر از انتخاب ویلا مهم‌تر است. زیرا شما با خرید ویلا سرمایه گذاری می‌کنید و باید در شهری اقدام به خرید ویلا نمایید که یک سرمایه گذاری پر سود برای شما به ارمغان بیاورد. نوشهر یکی از شهرهای تجاری استان مازندران است و از نظر سرمایه گذاری و ساخت وساز به شدت روبه‌رشد است.به همین دلیل یک انتخاب بسیار مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری محسوب می‌شود. 

خرید ویلا در نوشهر ساحلی

ویلاها به دو دسته ویلای جنگلی و ویلای ساحلی تقسیم می‌شوند. بسته به اینکه شما دوست دارید نزدیک جنگل ویلا تهیه کنید و یا نزدیک دریا می‌توانید موارد زیادی را از املاک منطقه برای بازدید انتخاب کنید. خرید ویلا هم برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است و هم برای سکونت دائم یا موقت گزینه بسیار خوبی است.

خرید ویلا در نوشهر ساحلی

اگر شما بازنشسته هستید و قصد دارید تا سال‌های بازنشستگی را به دور از فضای شلوغ شهری در محیطی آرام و زیبا زندگی کنید خرید ویلا در نوشهر برای شما گزینه بسیار خوبی است. شما می‌توانید در ویلایتان پذیرای بچه‌‌ها و نوه‌هایتان شوید و اوقات بسیار خوبی را در کنار عزیزانتان بگذرانید و خاطرات زیبایی را ثبت کنید.

حتی بسیاری از جوانان برای استراحت و آرامش فکری تمایل بسیاری دارند تا در نوشهر ویلایی خریداری کنند تا بتوانند در ایام تعطیلات و زمان‌هایی که از کار و روزمرگی‌های زندگی خسته شده‌اند به آنجا پناه ببرند و در سایه آرامش بخش درختان و صدای گوش نواز دریا استراحت کنند.

افراد زیادی هم هستند که به دلیل شلوغی و آلودگی‌های شهری و مشکلات جسمانی که دارند، تمایل دارند تا از شهرهای بزرگی مانند تهران مهاجرت کنند و زندگی جدیدی را در شهرهای سرسبز و زیبای شمال مانند نوشهر بگذرانند. خرید ویلا می‌تواند زندگی جدیدی به این افراد ببخشد و برای بهبود سلامتی جسمی و روحی این افراد بسیار کمک کننده است.

هنگام خرید ویلا به چه مواردی توجه کنیم

وقتی می‌خواهید ویلا بخرید باید موارد زیادی را در نظر بگیرید که در ادامه به بیان آن‌ها پرداختیم.

  • شهری که قرار است در آن ویلا بخرید بسیار مهم است. 
  • مسافت تا محل زندگی در صورتی که قصد اقامت دائم ندارید.
  • امنیت محلی که می‌خواهید در آنجا ویلا بخرید.
  • آب و هوای شهر انتخابی
  • وجود جاذبه‌های طبیعی
  • استحکام بنا و مقاومت به زلزله
  • امکانات ویلا
  • قیمت مناسب و منطقی
  • ظاهر زیبای ویلا
  • کیفیت متریال به کار رفته در ساخت ویلا
  • دارا بودن امکاناتی مانند استخر و
  • حیاط سازی زیبا
  • دارا بودن امکاناتی مانند آب، برق، گاز و تلفن
  • نزدیکی به جنگل و دریا
  • وجود نگهبانی و گشت 
  • تاسیسات مناسب و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی

آیا امکان خرید ویلای ارزان قیمت در نوشهر وجود دارد؟ |خرید ویلا در نوشهر

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید باید بگوییم که ویلاهای نوشهر به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا دارای قیمت بالایی هستند. نوشهر به داشتن ویلاهای لوکس و لاکچری معروف است و ویلاهایی که در این شهر موجود هستند در دسته ویلاهای گران قیمت قرار دارند. اما اگر شما بودجه متوسطی دارید و قصد خرید ویلا در شهر نوشهر را دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا موارد را بر اساس بودجه شما برایتان ارسال کنند. 

ویلاهای فول فرنیش و استخردار در نوشهر

نوشهر به دلیل موقعیت خاصی که دارد دارای ویلاهای بسیار شیک با امکانات خاص است. در نوشهر ویلاهای استخردار بسیار زیاد است و قیمت‌های میلیاردی دارند. بسیاری از ویلاهای شهرکی در نوشهر به صورت فول فرنیش به فروش می‌رسند و در متراژهای بالای ۱۰۰ متر هستند. اکثر این ویلاها حداقل ۳ اتاق خواب دارند و از معماری و دکوراسیون بسیار زیبایی برخوردار هستند. 

برای خرید ویلا در نوشهر گزینه‌های زیادی دارید که یکی از آن‌ها خرید ویلای شهرکی است. اگر قصد خرید ویلای شهرکی دارید باید به این نکته توجه کنید که ویلاهای لوکس در چلک نوشهر نمایی ابدی رو به کوهستان دارند و شما همیشه می‌توانید از دیدن درختان سرسبز جنگل لذت ببرید. برخی از ویلاهای شهرکی نیز رو به دریا هستند و ویوی ابدی دریا برای همیشه در اختیار شما خواهد بود. 

متراژ ویلاهای شهرکی بالای ۳۰۰ متر است که باعث می‌شود سازه دلباز و بزرگ ساخته شود. وجود پنجره‌‌های قدی که در اکثر ویلاها به چشم می‌خورد باعث می‌شود تا ویلا از نور طبیعی استفاده کنید. محوطه سازی زیبا و استفاده از درختان میوه در حیاط ویلاها نیز بسیار رایج است. 

کاخ ویلاها در نوشهر |خرید ویلا در نوشهر

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که توانایی زندگی لوکس و لاکچری را دارید به شما کاخ ویلاهای نوشهر را پیشنهاد می‌کنیم. معماری این کاخ‌ها بی‌نظیر است و از بهترین متریال موجود در ساخت آن‌ها استفاده شده است. این کاخ ویلاها بسیار گران قیمت هستند و رنج قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان دارند.  

خرید ویلا در نوشهر ساحلی

کلام آخر

همه ما دوست داریم یک زندگی آرام را در محیطی زیبا و با آب و هوای تمیز و خوب تجربه کنیم. هیچ فردی دوست ندارد در مکانی پر از استرس و شلوغی روزهای زندگی خود را بگذراند. اگر شما هم به دنبال یک زندگی آرام و لوکس هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم سفری به شهر زیبای نوشهر داشته باشید و از ویلاهای لوکس و زیبای این شهر دیدن کنید. خرید ویلا در نوشهر این روزها بسیار پررونق است. زیرا این شهر با قرار گیری در نوار ساحلی و همچنین نزدیکی به جنگل و دریا چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

برای خرید ویلا در این شهر می‌توانید با کمک گرفتن از املاک مستقر در نوشهر اطلاعات کاملی از قیمت‌های هر منطقه پیدا کنید. منطقه چلک یکی از مناطق بکر شهر نوشهر است که زیبایی‌های بی‌نظیری دارد. شما می‌توانید با خرید ویلا در خیابان ریاست جمهوری در منطقه چلک برای آینده خودتان و فرزندانتان یک سرمایه گذاری بسیار عالی انجام دهید. در عین حال با سکونت در این ویلا از لذت یک زندگی سرشار از آرامش بهره ببرید.



مطالب مرتبط