خرید ویلا در چلک نوشهر

خرید ویلا در چلک نوشهر

چلک نوشهر کجاست ؟

یکی از منطقه‌های بسیار زیبای نوشهر چلک یا چیلک نام دارد. این منطقه در فاصله ۱۰ کیلومتری نوشهر به سمت رویان قرار گرفته است و جزو نوشهر است. یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در نوشهر منطقه چلک است که با داشتن طبیعتی بسیار زیبا و بکر منطقه‌ای رویایی به شمار می‌رود. یکی از خیابان‌های معروف این منطقه, خیابان ریاست جمهوری است که ویلاهایی بسیار لوکس و شهرک های برند در این منطقه قرار گرفته است. به دلیل دسترسی عالی و همزمان به جنگل و دریا و طبیعت زیبایی که این منطقه دارد, خرید ویلا در چلک نوشهر در بین خریداران ویلا بسیار محبوب است.

شما می‌توانید برای هرگونه سرمایه گذاری در این منطقه به راحتی اقدام کنید و هم به خرید ویلا بپردازید و هم زمین خریداری کنید. در این منطقه افراد زیادی از سایر شهرهای ایران اقامت دارند که نشان دهنده زیبایی بی اندازه و فرصت عالی سرمایه گذاری این بخش از نوشهر است.فاصله بین دریا تا جنگل در چلک کمتر از ۱ کیلومتر است و برای زندگی و تفریح گزینه‌ای بی‌مانند است. در این منطقه یک هتل ۵ ستاره در حال ساخت است و افراد معروفی مانند آقای علی دایی، آقای علی پروین واقدام به خرید ویلا نموده‌اند.

 بیشتر بخوانید : راهنمای خرید ویلا در نوشهر

جاذبه‌های منطقه چلک

اگر بخواهیم از جاذبه‌های منطقه چلک در نوشهر بگوییم می‌توانیم به مواردی مانند نزدیکی به فرودگاه، جاده چالوس، پارک سیسنگان، سد خاکی آویدر، قرار گیری در نزدیکی مناطق ییلاقی نوشهر مانند کجور، کدیر، وازک، دلسم، ویسر، نیچکوه، کندلوس، واز، پول، شاه ناجر واشاره کرد.

همان طور که مشاهده می‌کنید این منطقه در گستره وسیعی از مناطق دست نخورده و زیبا قرار گرفته است و چه چیزی جذاب‌تر از سکونت در چنین محلی را می‌توانید تجربه کنید. در این منطقه امکانات رفاهی مانند انواع نانوایی و سوپر مارکت جهت تهیه اقلام ضروری وجود دارد و می‌توانید از گوشت‌های تازه و بسیار خوش طعم که مربوط به دام‌های همین منطقه است نیز استفاده کنید.

ویلا در چلک

خرید ویلا در خیابان ریاست جمهوری چلک

اگر در فکر خرید ویلا در نوشهر هستید پیشنهاد می‌کنیم که به خیابان ریاست جمهوری چلک سر بزنید. در این منطقه شهرک‌های زیادی وجود دارد که انواع ویلا در متراژ‌ های مختلف برای خرید در این منطقه وجود دارد. اگر بخواهیم شهرک‌های معروف این خیابان را به شما معرفی کنیم می‌توانیم به مواردی مانند شهرک منظر دریا، شهرک پامچالان و شهرک دیپلمات اشاره کنیم.تعداد زیاد شهرک‌های موجود در این منطقه نشان دهنده علاقه بسیار زیاد خریداران ویلا در این منطقه است که به تکه‌ای از بهشت در بین افراد ساکن در آنجا معروف است.

یک زمین فوتبال بسیار زیبا در این منطقه قرار دارد که برای علاقه‌مندان به ورزش و ورزشکاران نیز بسیار مناسب است. چشمه‌های آب متعدد از دیگر دیدنی‌های این منطقه به شمار می‌رود. فروشگاه‌های متعددی مانند تاپ‌تن سیتی، آتلانتیس ودر این منطقه به بهره برداری رسیده است که محیطی مناسب برای تفریح و خرید محسوب می‌شود. در منطقه چلک چند راه عبوری تعبیه شده است که به راحتی می‌توانید به دریا بروید و در کنار ساحل از دیدن این آبی بی انتها لذت ببرید.

اگر برای خرید ویلا در نوشهر به دنبال نزدیک‌ترین فاصله بین کوه و دریا هستید چلک انتخاب شما خواهد بود. امکان پیاده‌روی در جنگل و کوهنوردی در منطقه نیز وجود دارد.

قیمت ویلا و زمین در چلک نوشهر

به طور کل قیمت زمین و ویلا در هر منطقه میتواند تحت تاثیر عوامل مختلف, متفاوت باشد و منطقه چلک هم از این موضوع مستثنی نیست. در خیابان ریاست جمهوری شهرک های بسیار خوبی ساخته شده که قیمت زمین و ویلا در آنها به نسبت سایر ملک های موجود در همان منطقه بالاتر است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت, فاصله زمین یا ویلا تا کوه و جنگل و اتوبان ساحلی است. معمولا ملک هایی که نزدیک تر به جنگل و دریا هستند قیمت بالاتری به نسبت سایر ملک ها دارند.

در خیابان ریاست جمهوری یک خیابان به نام جاده گاز وجود دارد که به دلیل اینکه لوله فشار قوی گاز از زیر آن عبور میکند این خیابان هیچ وقت آسفالت نمیشود و همین موضوع باعث شده تا قیمت زمین در این خیابان به نسبت سایر خیابان های چلک ارزانتر باشد.

برای مشاهده قیمت زمین و ویلاهای منطقه چلک بر روی لینک روبرو کلیک کنید : لیست قیمت ویلاهای چلک نوشهر

همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و شرایط خرید و فروش ویلا در منطقه نوشهر از طریق صفحه تماس باما  از مشاورین وبسایت خرید ویلا مشاوره رایگان بگیرید.



مطالب مرتبط