روستای بنجکول نوشهر کجاست

روستای بنجکول نوشهر کجاست
  • نویسنده آرش احمدیان
  • دسته بندی گردشگری
  • تاریخ انتشار 1 شهریور 1402

روستای بنجکول در استان مازندران و از توابع بخش مرکزی نوشهر است که در جاده ساحلی رویان به نوشهر واقع شده و با مساحتی در حدود ۱۰۰ هکتار طبق سرشماری سال ۱۳۹۴ جمعیتی در حدود ۸۰۰ خانوار را در خود جای داده است. در این مقاله ما به معرفی کامل این روستا و فرصت های سرمایه گذاری در آن میپردازیم.

لوکیشن و دسترسی های روستای بنجکول

همانطور که اشاره کردیم روستای بنجکول در کنار اتوبان ساحلی و مابین شهرهای نوشهر و رویان قرار گرفته که همین موضوع باعث شده تا ساکنین این روستا دسترسی بسیار آسان و راحتی به دریا و امکانات رفاهی که در مسیر اتوبان ساحلی قرار گرفته داشته باشند. بنجکول از سمت غرب به روستای فراشکلا و از سمت شرق به روستای حسن آباد منتهی میشود.

فاصله روستای بنجکول تا شهر رویان حدود ۴ کیلومتر و تا شهر نوشهر حدود ۲۵ کیلومتر است که همین موضوع باعث شده تا اکثر افراد گمان کنند که این روستا جزو رویان است که این موضوع کاملا اشتباه است. روستای بنجکول طبق تقسیمات کشوری یکی از روستاهای نوشهر است.

فرصت های سرمایه گذاری در بنجکول نوشهر

موقعیت و لوکیشن عالی بنجکول که در کنار دریای خزر قرار گرفته, باعث شده تا طی سالیان اخیر حجم ساخت و سازها و شهرک سازی ها در این روستا پیشرفت چشم گیری داشته باشد, که همین موضوع به رشد قیمت زمین های این منطقه نیز کمک شایانی کرده است. پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از رنج قیمت زمین و ویلا در بنجکول از لینک های زیر استفاده کنید تا با روند رو به رشد قیمتی این منطقه طی سالیان اخیر آشنا شوید.

لینک های مرتبط‌: خرید ویلا در بنجکول | خرید ویلا در نوشهر

نتیجه گیری

اگر شما هم قصد سرمایه گذاری و خرید زمین یا ویلا در شمال کشور را داشته باشید قطعا روستای بنجکول در نوشهر میتواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. این منطقه از نظر لوکیشن و دسترسی موقعیت بسیار عالی دارد و همچنین با توجه به اینکه ساخت و ساز در این منطقه در جریان است قطعا ارزش افزوده خوبی طی سالیان آینده برای شما ایجاد خواهد کرد.



کلمات کلیدی
مطالب مرتبط